sandiego

Alla inlägg den 24 april 2011

Av sandiego - 24 april 2011 21:15

Vi höll på att glömma att göra vår astronomi-läxa, som vi ska göra på internet varje vecka. Vi lyckades nämligen glömma den förra veckan, så det kändes dumt att göra det igen...

Det brukar ta runt 40 minuter för mig att göra den läxan, och vi kom på att vi behöver göra den när det var 11 minuter kvar tills den skulle in. Oops!


 
Men vi hann! Heja oss!

Av sandiego - 24 april 2011 13:45



   

Vi åt på IHOP (International House of Pancakes) igår, lite som en tidig födelsedagsmiddag för Christopher. Mums! Min ser ut som en stor efterrätt, smakade som det också! Deras pannkakor är väldigt mättande.


Imorgon är det annandag påsk, och vi har skola. Annandag påsk är nämligen inte en högtid här. Jag tror inte att det är ledigt någon av dagarna runt påsk faktiskt, iallafall inte i California.


Idag tror jag inte vi ska göra så mycket. Vi ska iväg och handla, och jag tror jag ska färga håret (igen). Mitt hår verkar verkligen vilja vara blont...


Har ni haft en trevlig påsk?

/Helena

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards