sandiego

Alla inlägg den 7 april 2011

Av sandiego - 7 april 2011 21:30

Hej!

Nu är ännu en skolvecka över för vår del. Igår hade vi prov i astronomi, och det gick bra. Jag har ett prov nästa vecka (Christopher två), sen är det inga fler prov i hela april!


Vår sista lektion idag var Stress management. Det är så roligt tycker jag! Vi fick prova massor med saker, som meditation och autogenic training. Meditation har ni nog hört talas om, autogenic training är i stort sett självhypnos där man får kroppen att slappna av ordentligt. Lite kul att få sitta och göra såna saker på lektioner!


Vädret just nu är kasst, det regnar och imorgon ska det tydligen bli åskoväder. En kall-storm kallar de det, jag har hört att det ska snöa uppe i bergen och så. Men efter det här så ska det bli sol sol sol! Så jag håller ut till det.


Kram från Helena


  Jag hade inga nytagna bilder, så här kommer en från när det regnade så mycket i december. Visst ser det mysigt ut?

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards