sandiego

Alla inlägg den 10 april 2011

Av sandiego - 10 april 2011 21:15

Hejhej! Har ni haft en bra helg? Vår har varit lite seg, åtminstone idag. Kan vara för att vi var på fest igår och tog taxi hem såpass sent att taxichauffören hälsade oss med "good morning". Och ja, vi måste ta taxi hem så fort vi är ute efter typ klockan elva, för då slutar all kommunaltrafik att gå. Lite jobbigt!


Idag borde vi egentligen ha pluggat, men det blev inte riktigt så. Och jag vet inte riktigt om jag behöver plugga mer. Vi fick nämligen tillbaka våra astronomiprovs-resultat och jag var bäst i klassen...igen. Jag måste erkänna att jag skäms lite, jag visste inte att jag vår så mycket av en pluggis! Fast det här provet hade jag i och för sig knappt pluggat till alls, så det kanske är resten av klassen som är dålig helt enkelt. Christopher gjorde också jättebra ifrån sig.


Vi åt Flygande Jacob till middag förresten! Det blev jättegott.


Kram från Helena


PS. Det är helt okej att skriva en kommentar till oss, faktiskt! Bara att trycka på "Kommentera", skriva en liten hälsning och trycka på "Skicka kommentar".. om ni råkat glömma hur man gör.

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards