sandiego

Alla inlägg den 11 april 2011

Av sandiego - 11 april 2011 00:45

Hej, Christopher här!


Jag har bara en liten liten grej att berätta. Minns ni den konstiga snubben som vi såg vid trolleyn 3 gånger under vårlovet? Vi såg honom igen en gång veckan som gick när vi skulle gå på tåget från skolan. Jag drog av Helena och vi tog nästa tåg, jag är lite rädd för honom... :P Men det är förståeligt, han pratar för sig själv och sådana människor är alltid lite konstiga...


Och på tal om att vi åt Flygande Jacob... Kyckling, jordnötter, bacon och banan. Hur kan man komma på en så udda blandning? Det måste vara en av de mest annorlunda blandningarna någonstans i matvärlden. Gott är det iaf! Just nu mumsar jag i mig jordnötter. Jag har kört på frukt och nötter istället för godis den här veckan, och dragit ner mitt läskintag jättemycket. Det kändes som att jag var för onyttig...


VET NI!? Vi har bokat biljetter till Six Flags Magic Mountain nu. Inträde på nöjesparken, boende på hotell och tågbiljetter dit. Allt är fixat. Vi ska vara där ungefär en vecka innan vi kommer till Sverige igen, 23-26 maj. Det innebär att vi har två heldagar inne på nöjesfältet. Jag längtar! :D


Nu ska jag återvända till mina jordnötter. Hejhopp!


/Christopher

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards