sandiego

Alla inlägg den 3 april 2011

Av sandiego - 3 april 2011 23:15

Hej, Christopher här!


Jag vill säga Grattis till Jenny som fyller 20 år idag :D såå, GRATTIS! Och snart, om 3 veckor, är det min tur :) Vi har planer på att åka till Los Angeles och gå på nöjesfält, Six Flags, helgen runt min födelsedag. Vi får se om det blir så också, kostar massor med pengar ju!


Idag har varit en lugn dag, vi har mest varvat ner och så, eftersom vi varit iväg rätt mycket och gjort saker den här veckan. I lördags åt vi på IHOP, International House of Pancakes. Jag åt en Bacon n Beef Cheeseburger (hamburgare med baconsmak), Helena åt något som heter Tuscan Chicken Griller (en hamburgare med en grillad kycklingfilé, ugnsbakade tomater och någon italiensk ost). Det var helt underbart gott, och inte så dyrt heller. Jag tror vi betalade $18, ungefär 120kr, inklusive dricks.


Till min hamburgare drack jag Lemonad. Jag har en lemonad-period just nu nämligen. Jag har haft flera olika perioder där jag ätit väldigt mycket eller undvikit något sen jag kom hit:

* KitKat

* Dr. Pepper

* Jack in the Box (hamburger-restaurang)

* Undvikit Jack in the Box

* Lemonad

* Daphne's (grekisk restaurang i skolan)

* Panda Express (asiatisk restaurang i skolan)


Det var alla jag kom på just nu, men det finns nog flera perioder jag haft! Nu vet ni det också, godnatt :)


/Christopher


P.S Nu har Helena och jag ungefär en månad av studier kvar i USA. Sen är vi klara här. Vi är hemma om två månader, på dagen två månader, den 3 juni!

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards