sandiego

Alla inlägg den 23 april 2011

Av sandiego - 23 april 2011 01:45

Hej och hallå, Christopher här :)


Idag såg vi The King's Speech, den dära storfilmen med Colin Firth. Den var väl bra, snyggt gjort och så, men inte min typ av film. Den var alldeles för seriös och dramatisk, jag tycker bättre om action eller komedi!



Jag antar att det är en film man ska ha sett, och nu kan jag checka den av listan åtminstone!


Nu är det påsk, ja. Glad påsk, allihopa! Vi ska nog spendera vår lördag med god mat, äta på IHOP eller så. IHOP känns som ett ställe för barn, men det är allt från barnfamiljer till 70åriga par via tonårsgäng där, så uppenbarligen äter alla på IHOP ibland :) Det var så gott senast, dessutom har vi någon rabattkupong att om man köper två middagsrätter så får man den ena gratis (med andra ord så betalar vi ungefär hälften av vad det brukar kosta).



Räknat från vänster på övervåningen så är 5e fönstret mitt och 6e fönstret Helenas. JAG HAR STÖRRE FÖNSTER! :D Nu ska jag sova, det är ju faktiskt bara natten till lördag för oss just nu :)


/Christopher

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards