sandiego

Alla inlägg den 12 april 2011

Av sandiego - 12 april 2011 23:45

Hejhej, Christopher skriver.


Idag hade jag prov i Historia. Kanske det enda ämne jag måste plugga i då nivån på skolan här är larvigt låg i övrigt. Jag var orolig att det skulle gå illa, men det kändes som att jag svarade riktigt bra på frågorna. Jag gick från provet och kände mig helt lugn, det är en underbar känsla!


Nu på torsdag har vi vårt sista prov i april. Snart är skolan slut, snart är vi hemma igen. Det är sjukt hur länge vi bott här nu, runt 8 månader snart... Det känns verkligen inte som att det är så länge. Men snart är vi hemma igen, 3 juni står vi på Arlanda :) Hoppas vi får träffa er alla så fort vi kommer hem!


Nu borde jag sova, jag är helt otroligt trött! Godnatt!


/Christopher

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards