sandiego

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av sandiego - 21 maj 2011 01:15

Hej!

Oj, vi har ju inte ens skrivit att skolan slutat! Det har den iallafall, vi hade vårt sista prov i onsdags. Idag fixade vi upp annonser på möbler vi vill sälja, och ser man på - bara nån halvtimme senare ringde en kille och var intresserad av en av grejerna. Han kom och hämtade den senare på kvällen, och tydligen vill han gärna köpa flera av sakerna vi har. Så det verkar gå att sälja av saker!


Jag gick iväg för att köpa en ny resväska också. Så går det när man har shoppat för mycket, haha. Jag hade tittat ut en jättefin väska som var på rea när vi kollade i onsdags. Var den det idag? Nej. Men tydligen blir den på rea på onsdag igen, så jag får väl ta mig dit igen på torsdag och hoppas på att den fortfarande är på rea då.. vi är ju borta fram tills dess. Six flags! :)


Nej nu ska jag lägga mig, är jättetrött!

Kram Helena

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards