sandiego

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av sandiego - 13 maj 2011 22:15

Hej!

Idag var vi ju som sagt på bio med två kompisar. Vi såg Fast Five, den senaste filmen i The fast and furious-serien.... inte riktigt min typ av film, men visst, den var helt okej. Väldigt mycket action och bilar och explosioner. Tror Christopher gillade den dock ;)


Sen åt vi en tidig middag på Hooters. Haha. Ni borde ha hört talas om Hooters - restaurangen där det bara är tjejer i tajta shorts som serverar all mat och så vidare. Det var intressant! Det var barnfamiljer där och allt. Det var happy hour på maten iallafall, så vi fick det väldigt billigt. Jag åt jättegod kyckling, som de tydligen är kända för.


  Hooters


  Så här ser Hooters-tjejer ut! De andra tvingade Christopher att fota sig med dem.


Det var vår dag det!


Kram från Helena

Av sandiego - 13 maj 2011 02:00

Hejhej, Christophers tur igen!


Idag var en vanlig enkel helgdag. Ja, vi har helgdag nu. Typ. Vi har inte haft lektioner sen tisdags så det är en riktig långhelg inför proven nästa vecka.


Vi var nere i ett köpcentrum vi inte varit vid förut, Mission Valley Center heter det. Där fanns bland annat något vi letat efter sen vi kom hit, en Kentucky Fried Chicken. Jag minns att min mamma pratat väldigt gott om KFC, så jag var ju nyfiken. Men usch. Det var inte gott, jag tyckte inte om det vidare mycket alls. Jag är en person som äter saker hur onyttiga de än är, men jag tyckte att KFC kändes riktigt onyttigt ändå. Nej, jag vet inte om det bara var just den KFC:n som var dålig eller om det brukar smaka så, men jag tyckte inte om det.


  KFC - En kycklingbit och lite friterade potatisklyftor kvar,

men de åt vi upp också!!


Jag köpte en t-shirt också, $10 (63kr ungefär) gick det på. Inte så jättedyrt precis. Har inte testat den bara, hoppas den passar....


Här är två bilder från igår som jag tycker att Helena borde ha lagt upp!


                     

      Patriotism är alltid bra,                Akta dig för skallerormar!

speciellt nu när bin Laden är död                                                


Imorgon blir det bio med två kompisar, vi ska se... Ja, jag vet inte, jag tror vi ska Fast and Furious 5. Vet inte riktigt varför haha, men det lät som att det blev den. Roligt att ha saker att göra varje dag =)


Ha det bra allihopa!! Vi ses om 3 veckor. Om exakt 3 veckor (plus ett par timmar...) så landar Helena och jag på Arlanda!


/Christopher

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards