sandiego

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av sandiego - 3 maj 2011 02:15

Christopher här, hejhej!


Idag var det varmt. Jättejättevarmt. 30°C faktiskt. Det roliga är väl att det imorgon tisdag ska vara precis lika varmt. Heja vädret. Jag hörde något om snö hos er? I maj? Jag brukar vara skadeglad, men det ska inte komma snö i maj. Inte ens i Stockholm. Usch :(


Jag är förvånad men kanske lite glad att påpeka att jag inte hört namnet Usama bin Ladin nämnas i skolan alls idag. Inte i skoltidningen, inte av lärarna. Vi får se om det nämns imorgon på Historia-lektionen, den är trots allt någorlunda passande som tema.


Jag har också lyckats hitta mina betyg från förra terminen. Jag har ett C+ som sämst (vilket borde vara ett B enligt den lärarens betygskala, men vad vet jag...), ett B+, ett A- och ett rent A. Jag får hoppas att vårterminens betyg ser minst lika bra ut! :D Nu borde jag sova, jag är väldigt trött och klockan är efter 2 på natten... Så, godnatt!!


/Christopher

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards