sandiego

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av sandiego - 17 maj 2011 23:45

Blogga blogga blogga!


Christopher här, och idag hade jag historiaprov. Helena hade prov i lingvistik. Hon tror att det gick bra på sitt, jag tror att det gick bra på mitt. Jag hade knappt pluggat alls, jag var inte mentalt pigg nog för att plugga så jag spelade spel. Men det gick bra haha, någon gång ska man ha tur med vilka frågor som kommer på ett prov.


Under tiden jag var i skolan, och över kvällen också, har Helena suttit och jobbat på en Study Guide inför onsdagens prov i astronomi. Astronomiprovet är det absolut sista vi gör på San Diego State University. Sedan är vi klara med vårat år i USA. Nu på senkvällen har jag tagit över jobbet med vår kära Study Guide och den börjar se riktigt bra ut, nu har vi något att fixa provet med!


Vi har verkligen börjat inse hur lite tid det är kvar. Det är verkligen bara två veckor tills dess att vi flyger hem till er. Två veckor. Herregud. Jag har fotat lite möbler och så för att kunna sälja dem över Craigslist och eBay. Det börjar bli dags nu, man måste lista ut vad som får följa med hem och vad som helt enkelt inte får plats. Vi är snart hemma.


  

/Christopher

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards