sandiego

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av sandiego - 8 maj 2011 22:30

Hej hej, Christopher här.


Jag tänkte rapportera lite från helgen, jag! Då vi alltid har fredag ledigt så brukar torsdagkväll bli vår fredag. Vi stannade hemma, såg lite mer av 24 och åt CHIPS! Vi har båda två en ny favorit - Cheddar & Sourcream. Jättegott oavsett vilket märke som gör dem haha.


Fredagen var fullständigt annorlunda mot torsdagkvällen. Vi tog oss till Grossmont Center, köpcentret närmast oss, för att besöka WalMart men också köpa flip-flops till mig. Jag har ju gått i tygskor när det varit 30-35 grader ute, det blir bara svettigt och äckligt.


På WalMart köpte vi också en t-shirt och sådana pennor som man kan rita på kläder med. Vi skrev ett meddelande från Helena och mig, ritade en svensk flagga, och gav t-shirten i födelsedagspresent till vår kompis Gigi som fyllde 20! Sen var det fest för henne, och vi spelade ett spel som hette Quelf. Det gick ut på att man gick runt en bana med en liten gubbe, och på varje ruta (man slog med tärning och gick 1-6 rutor fram) så fick man dra ett kort som antingen hade en fråga man skulle svara på eller någon form av uppgift man skulle göra. Bland annat fick jag skådespela att jag gjort touchdown i en football-match, att jag var en cowboy som red på en struts och fångade val, och så fick jag göra en halloween-mask av "hushållsprylar" och ha på mig en spelomgång. Det var minst sagt intressant.


Dagen efter, lördagen, gjorde vi inte så mycket. Mest för att man är så slut efter att ha festat. Vi beställde pizza, satt hemma och slöade, och såg klart 24s första säsong. På söndagen har vi pluggat pluggat pluggat!


Jag tänkte bara lägga upp lite slumpmässiga bilder, så att ni får något att se på!!


      

 

Lite bilder från Campus, en bild på berg- och dalbanan vid stranden,

lite bildeffekter på Helenas kamera...


Nu tänkte jag spela lite spel, så ni får nöja er där! Ha en härlig måndag!


/Christopher


P.S I och med detta inlägg har bloggen följande:

135 inlägg

136 kommentarer

163 bilder

Kommentera mer så att vi inte skriver mer än ni svarar =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards