sandiego

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av sandiego - 27 mars 2011 03:45

Hej igen, Christopher skriver!


Jag är så glad, det var Formel 1 idag. Min absoluta favoritsport för de som har missat. Jag har inte någon kanal på TV som visar det, så jag hittade en sändning på Internet. Den funkade perfekt. Woohoo!


Nu är det vårlov, det ska bli skönt. Vädret ser ut att krypa up mot ca. 80 grader Fahrenheit vilket motsvarar ungefär 27 grader Celsius. Men snart kan jag inte skryta om vårt väder längre, ni har väl blivit av med snön?


Släckte ni på Earth Hour? Det gjorde vi, dock ca. åtta minuter för sent. Så vår Earth Hour började 20.38 istället! Vi tände ljus och spelade kort på golvet, mys. Vi hade dock ugnen på, Helena har bakat jättegoda muffins!!


Nu vill jag till sist rikta mig mot pappa som skickade hit O'Boy i julas: Det var nog smart gjort, för vi köpte chokladpulver här idag och det smakar riktigt riktigt illa. Tyckte jag, jag tror Helena gillade det.


Nu ska jag spela spel, eller sova, eller jag vet inte. Ha det gott!


/Christopher

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards