sandiego

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av sandiego - 1 mars 2011 00:45

Christopher igeeeen!


Vi förlorade basketmatchen. 70-58 slutade det till motståndarna. Det är första gången på länge, länge, som vi förlorar på hemmaplan. Tänka sig, jag har blivit så sportintresserad sen jag flyttade hit, jag bryr mig hur det går i basket och i amerikansk football. Resten av skolans lag (jag menar, vattenpolo?) är inte så intressant men.. Jaja!


Idag var jag så trött, helt hemskt trött. Jag somnade nästan när vi såg Sin Nombre på filmklassen. En mexikansk film, som måste ha varit bra eftersom den lyckades hålla mig vaken. Se den om ni har tråkigt!


Vad har i övrigt hänt? Jo, jag ska få tillbaka ett prov i historia imorgon (tisdag) tror jag, om läraren har hunnit rätta det. Det har han förmodligen inte, närmare 100 uppsats-prov att rätta lär ta tid haha. Jobbigt för han själv, kan han inte bara ge oss enkla 1x2-prov?


That's all, folks! :D


/Christopher

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards