sandiego

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av sandiego - 18 januari 2011 23:45

Hej alla! Christopher skriver igen.

Nu är det så att när vi var i Los Angeles besökte vi Universal Studios. Eftersom vi förut lade upp bilder från Madame Tussauds så kommer nu bilderna från Universal Studios! Vi fotade inte lika mycket här, men i gengäld lägger jag kanske upp lite nonsens! Det är ju också roligt! (Vissa av bilderna kommer inte från själva Universal City, utan ett shopping- och nöjesområde utanför som heter City Walk)

    

       

      

                 


Ni som kan era TV-serier och filmer borde kunna hitta Desperate Housewives, Världarnas krig och Alfred Hitchcock's Psycho bland bilderna.


Och vi bowlade också!!


   


Förresten, idag (tisdag) var det som Helena redan berättat 28 grader varmt. Vi gick ner till en sjö/park nära oss och fotade lite. De bilderna kommer nog också upp snart!!


Med goooooa glada hälsningar,

Christopher (och Helena hälsar, igen!)

Av sandiego - 18 januari 2011 11:15

Hej allihopa!

Solen skiner och det är jättefint väder här! Enligt google är det 28 grader ute, och klockan är bara elva. Jag vill ut!


Imorgon börjar skolan igen, och jag har fortfarande inte bestämt vilka kurser jag vill gå. Allting är fullt! Men nånting hittar jag säkert.


Jag har förresten bestämt mig för att jag inte orkar vara sjuk längre.


Fler bilder från Hollywood kanske kommer senare idag, om jag kommer ihåg..


Kram från Helena

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards