sandiego

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av sandiego - 28 oktober 2010 21:15

Hej igen, Christopher här!


Som Helena nämnde har vädret återvänt. Runt 16:00 idag gick jag och handlade i t-shirt och shorts. Det var faktiskt rätt varmt. Ville bara säga det...


Igår, onsdags, åt vi vår första middag vid vårt alldeles egna matbord. Bord och stolar från IKEA, med en vas och plastblommor från IKEA, bordsduk från IKEA, bestick från IKEA, tallrikar från IKEA och glas från... IKEA.


Vi åt pasta med teriyakilax och ostsås (köpt på Vons, inte IKEA), och spelade restaurangmusik i bakgrunden (från Spotify, inte IKEA). Det var jättemysigt :D Idag har vi pluggat lite men jag har nog mest spelat spel... Imorgon blir det som sagt prov i Kognitiv psykologi och sedan en halloween-helg. Några utklädnadsidéer?


Jag har tråkigt. Nu vet ni!! Jag sitter och väntar på paket hemifrån, från min lilla familj. Det sägs innehålla godis och då längtar jag förstås :D Borde komma snart, tycker jag.


I övrigt har inte mycket hänt, så nu slutar jag blogga för ikväll. Godnatt!!


/Christopher

Av sandiego - 28 oktober 2010 19:45

Idag var vi lediga! Vår enda lektion var inställd. Så vi spenderade dagen hemma, tillsammans med lite plugg, och just nu väntar vi på vitlöksbröd som ligger i ugnen. Mums!


Imorgon har vi psykologiprov, sen har vi inga prov på ett tag. Skönt! Det enda som är kvar att tänka på är hur vi ska fira Halloween i helgen. Men jag tror att vi har en som vi ska hem till. Då måste man bara komma på hur man borde klä ut sig då...


Det är förresten varmt igen. Bara så ni vet. Jag hade shorts på mig igår och det var jag bara glad för hela dagen. Slutet av oktober? Nej, jag tycker inte riktigt det känns så va.


Kram Helena


 

Igår!

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards