sandiego

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av sandiego - 25 oktober 2010 08:15

Det är iallafall morgon för oss. Och om det gör någon gladare så kan jag berätta att regnet öser ner här i La Mesa. Det enda positiva är väl att vi snart måste tagit slut på alla regndagar för hela året..


Jag kan förresten meddela att halva lägenheten har varit utan el i två dagar nu. Jag försökte dammsuga i lördags och vår lägenhet gillar inte dammsugaren.. förut har den bara stängt av några lampor, men den här gången gick de inte att få igång igen. De på kontoret hälsade snällt att de skickar någon som fixar det på måndag (vilket då är idag). Så mitt rum och vardagsrummet har varit utan el, medan Christophers rum (hmf) och köket (tack och lov) klarade sig.


I helgen är det halloween! En del av husen i området är iallafall pyntade. Saker som låter och lyser och sånt typiskt amerikanskt. Det blir intressant att se hur det blir i jul.


Nej nu måste jag göra mig klar för skolan (och regnet).


Hejdå! :)

/Helena

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards