sandiego

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av sandiego - 26 oktober 2010 14:15

Hej hej!


Vi har fått tillbaka våra MBTI-resultat! Vi tog ju ett personlighetstest förut, Myers-Briggs Type Indicator. Jag kan berätta att jag blev ISFJ, om det nu säger någon något - det var den vanligaste typen i vår klass. Christopher blev ENFP, vilket var den tredje vanligaste. Jag orkar inte förklara vad det betyder, men det berättar iallafall om hur vi är som personer på massa olika sätt. Min stämde väldigt bra, medan Christophers var rätt off.


Just nu sitter vi och väntar på vår sista lektion som börjar klockan fyra. Det blir intressant! Jag har en känsla av att det kommer vara en del klagomål på den lektionen, eftersom det är den första lektionen i det ämnet sen provet var och blev borttaget.


Vädret är bättre igen. Det är åtminstone soligt idag. Har sett rätt många som har shorts faktiskt.


Hoppas ni mår bra!

Kram Helena


  När vi var volontärer för några veckor sen. Inte lätt att hitta oss va?


  En bild från Maroon 5-konserten

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards