sandiego

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av sandiego - 5 oktober 2010 10:15

Ja, hej hej. Christopher skriver.


Jag vet inte vad jag ska skriva om, men de inläggen brukar bli de roligaste..


Imorgon har jag prov, i Sociologi. Det handlar om roliga saker såsom Hunting & Gathering, Industrial Age, Karl Marx, och sånt. Jag tror jag kommer klara det, mest för att jag är bäst i världen på att studera. Otroligt ambitiös student...


Usch, min dator laggar något fruktansvärt. Jag saknar min stora fina stationära dator, som brummade jättemycket och så :(


I övrigt så är Helena på väg till skolan just nu. Jag sitter hemma. I vår "Psychology of Personality" ska vi den här veckan göra en Personlighets-test. I en klass på 500 personer är det lite svårt, så hon delade upp klassen i två grupper á 250 personer. Helena är i tisdagens grupp, jag är i torsdagens. Testet heter MBTI, för er som vet vad det är eller för er som vill googla det.


I övrigt regnar det lite idag. 19 grader och regn. Kallt höstväder. Blää. Hoppas vädret är bättre hos er.... :)


Ååh, jo, en sak till!! Vi var på WalMart i helgen och köpte brödrost och dammsugare. Woo!! Vi har liksom inte dammsugit lägenheten sen vi kom hit, det behövdes nog en dammsugare.


Tack, det var allt!


/Christopher

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards