sandiego

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Nej

Av sandiego - 20 oktober 2010 18:30

Nu ska jag berätta om en kul sak.


Vi gjorde ett prov igår. Ett psykologiprov, 120 frågor och vi pluggade faktiskt massor inför det. Både jag och Christopher var nöjda med hur det gick.

Och nu har vi fått ett mail om att provet ogiltigförklarats. För att de misslyckades med provet - de hade över hundra prov för lite till vår klass på 500 pers. Läraren var inte där så hans stackars TAs (lärarassistenter) fick ta hand om allt. Tydligen fick han massa klagomål på provet (kanske för att de som inte fick sitt prov satt och pratade och skrattade), så nu tog han bort det helt.

Så det känns ju lite bortkastat.


Nej, det var nog inte så kul när jag tänker efter.


Nu ska vi motivera oss för nästa psykologiprov som vi har imorgon! Förhoppningsvis fungerar det lite bättre :)


kram från Helena

Av sandiego - 20 oktober 2010 11:30

Ja ni...


Christopher skriver för att berätta att det är ordentliga provtider nu. Igår skrev både Helena och jag provet om phenothiazines och norepinephrine och andra roliga ord. 120 frågor. Det gick nog helt okej för oss båda. Just nu skriver helena ett ekonomi-prov. Hoppas hon gör bra där med :) Jag tror hon hade i stort sett alla rätt på förra ekonomiprovet.


Vet ni, vi har varit här i två månader nu. 19 augusti åkte vi, om jag inte minns fel. Men det gör jag förmodligen... Oj oj.


Imorgon är det prov igen. Psychology of Personality. Sen har vi prov i Kognitiv psykologi nästa vecka! Sen är det vila en vecka eller två. Skönt.


Lunch snart! Tack o hej!!


//Christopher

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards