sandiego

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av sandiego - 1 februari 2011 13:00

Hej, Christopher här.


Nu är det så att jag vill be om ursäkt att vi varit tyst. Det är så att vi inte alls har gjort något vidare spännande, vi har bara köpt skolmaterial och bränt pengar på det, och kommit igång med skolarbetet. Helena har fått slita som bara den för att jobba i kapp med Linguistics, hon har ett test där nu. Hoppas det går bra :)


På tisdagar börjar jag 16.00 vilket ger mig en rätt ordentlig sovmorgon. Just nu tvättar jag sängkläder, äter frukost och bloggar! Och lyssnar på musik förstås. Sabaton =)


Sabaton ska för övrigt spela i San Diego den 30 april, deras första turné någonsin i hela Nordamerika (och Syd- eller Centralamerika för den delen). Jag ska inte gå. Känns inte värt det. Kommer inte vara någon atmosfär, vore ju bara jag som sjunger med!


Nu vet ni. Nu ska jag hitta något mer att äta, jag är fortfarande jättehungrig men yoghurten och kalaspuffarna är slut!


Hejhopp! /Christopher

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards