sandiego

Alla inlägg den 16 november 2010

Av sandiego - 16 november 2010 19:00

Hej!

Vi kom nyss hem från skolan, och nu håller vi på att laga mat. Pasta med soltorkad tomat, basilika och kyckling blir det idag!


Jag kan berätta att vår psykologilektion som vi hade sist påminde mig väldigt mycket om pappa - vår lärare pratade om hur man kan ändra sina tankar och hur man kan bli rik och berömd och uppnå alla sina mål bara man tänker på rätt sätt. Något som du alltid pratade om, eller hur pappa? :) Det hade inte mycket med vad kursen borde handla om (abnormal psychology, vilket snarare är psykiska sjukdomar och sånt), men det är nog bra att kunna ändå.


När maten är klar ska jag sätta mig och se Glee. På tv! För den funkar! Vi har till och med kanaler och allt. Jag är nästan stolt. Okej att det tog typ tre månader, men vi gör framsteg.


Kram till alla!

/Helena


(PS: Jag har tänkt fota lägenheten i flera dagar, men jag glömmer alltid och sen orkar jag inte. Men bilder kommer, jag lovar!)



-------------------------------

Vila i frid, Refat Al-Amin

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards