sandiego

Alla inlägg den 5 november 2010

Av sandiego - 5 november 2010 15:00

Hejhej!

Förlåt att vi inte har bloggat på ett tag, det har inte varit så mycket att skriva om. Det har verkligen blivit höst här nu - bara 35 grader de senaste dagarna. Ha ha.


Det händer inte så mycket här. Det var prat om att gå på bio idag, men det blev inställt. Imorgon ska jag och Christopher på football igen! Spännande. Men annars är det inte mycket alls, inte ens i skolan. Vi har knappt några prov på några veckor (men sen tror jag att jag har tio stycken på två veckor eller nåt).


Förresten fick vi endollarsmynt som växel förut. Inte sedlar, utan mynt. Det tycker jag var lite tufft! Jag visste inte ens att det fanns.


Men annars då, har någon nåt kul att berätta från Sverige?


Kram Helena


  Campus

Presentation

Hejhej! Christopher och Helena här. Vi skriver om vårt år som vi tillbringar i den soligare delen av världen, Californien, där vi går på San Diego State University.

Just nu delar vi på denna blogg, så får vi se hur det blir senare i framtiden! :)

Kategorier

Väder

Vädret La Mesa

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards